NINE WEST: Beste tas ooit


Een aantal weekjes geleden was ik jarig, het klinkt alweer zo lang geleden! Van mijn oma, opa, tante, oom, nichtje en neefje kreeg ik deze tas! Sinds afgelopen week kan ik hem eindelijk gebruiken (vanwege late levering)! 


De tas is van een Amerikaans merk: Nine West. Ze hebben overigens onwijs mooie spullen dus ik kan het niet meer dan aanraden om even een kijkje te nemen in de webshop! 


De tas is zwart wit van buiten en rood (iets donkerder dan lijkt op de foto) van binnen. Er zitten twee grote vakken in waarin 1 groot vak onderverdeeld is in drie grote vakken waarvan eentje met rits. Aan de zijkant van dat vak is ook nog plek voor je telefoon en sleutels!


Ik vind de tas echt heel erg mooi. Hij doet me een beetje aan de New York stijl denken. Beetje netjes maar toch wel erg leuk! Hij past overigens overal bij, de zilveren details zijn subtiel. 

Share this:

, ,

CONVERSATION

1 reacties: