Wat ik kocht bij de Topshop


Topshop is toch wel een van mijn favoriete winkels, toch is het echt wel prijzig. Zeker als je dan ook nog verzendkosten moet betalen online. De Bijenkorf verkoopt het gelukkig wel, maar alleen in Amsterdam. Gisteren was ik dan eindelijk weer eens in Amsterdam en nam ik iets heel leuks mee. FUN FACT: IN DE LENTE KOMT DE TOPSHOP WINKEL IN AMSTERDAM! 



Naast dat ik hele leuke dingen had gepast, vond ik deze tas ook ontzettend gaaf. Hij is All Black dus geen gouden of zilveren details, alles zwart. Ik vind hem echt heel erg mooi, hij past dus ook gewoon overal bij. Hij is niet te groot maar ook zeker niet te klein. 



De flap is de sluiting maar hij heeft ook nog een extra rits, wel fijn want ik houd wel van een beetje zekerheid met mijn spullen, ha. 


Aan de binnenkant zitten naast het grote vak zitten er nog 3 kleine vakjes in, waarvan eentje met een rits. Super handig om alles een beetje netjes te houden. Ook dit tasje was vrij prijzig maar ik vond hem alles wel dubbel en dwars waard. Ik betaalde €42,- voor het tasje in de Bijenkorf Amsterdam! 

Share this:

, ,

CONVERSATION

11 reacties:

  1. Wat een tof tasje, hij is erg mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze tas is super leuk en toch ook lekker basic. Ik ben zo blij dat er een topshop winkel komt in de lente, ik wist dat nog niet joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige tas! Altijd handig zo'n zwart tasje:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi tasje! Topshop is ook één van mijn favoriete winkels en ik kan niet wachten tot het filiaal opent!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooie luxe uitziende tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie aankoop! Topshop is inderdaad een geweldige winkel!

    BeantwoordenVerwijderen