The Body Shop / Glazed Apple


Hoewel veel Kerstcollecties al heerlijke geuren uitbrachten, ontdekte ik Glazed Apple bij The Body Shop. Je-mig wat is dat heerlijk! Ik had nog een cadeaubon liggen van mijn verjaardag, dus nam maar meteen een leuke cadeauverpakking mee. 



Het doosje is al super schattig maar ook de verpakking van de Body Butter en Showergel zijn heel schattig. De sterretjes en rode strik maakt het lekker Kerstachtig. Niet te vergeten dat alles in winters groen is. In het doosje zat dus:
  • Glazed Apple Body Butter
  • Glazed Apple Showergel
  • Groene "fluf spons" (zo noem ik het maar, heeft dit een officiële benaming???)

Zoals ik al zei is de geur geweldig. Fruitig, kruidig, erg lekker! Zowel de showergel als de body butter zijn niet tè overheersend. De geur is precies goed. De Body Butter is zacht en laat een zacht laagje achter op je huid. Lekker fris maar toch een warme winterse geur. Het proberen waard en onmogelijk goed uit te leggen hoe lekker deze geur is!

Share this:

, , ,

CONVERSATION

12 reacties:

  1. Ik heb de cranberry joy ingeslagen, ook zo lekker. De appeltjes lijn heb ik nog niet geroken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm, deze geur lijkt me heerlijk! Ga binnenkort eens snuffelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De verpakking alleen is al heel erg mooi. Ze lijken mij heel erg lekker!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de verpakking er echt leuk uit zien! En de geur lijkt me trouwens ook erg lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw, dit ziet er echt heeeerlijk uit allemaal! :) Mooie verpakking ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem11/23/2014

    Wat lijkt deze leuk! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze producten lijken me zo fijn. Ik heb er al heel veel over gelezen! Prachtige foto's heb je ook gemaakt . Echt heel mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem11/24/2014

    Hele mooie foto's! Ik hou van appelgeur. Morgen ga ik de stad maar even in, want ik ben heel benieuwd geworden! X

    BeantwoordenVerwijderen